Skip links

Realizacja Zadań Remontowych I InwestycyjnychRoboty ZiemneKonstrukcje ŻelbetowePrace MurarskieRoboty BranżowePosadzki MaszynowePrace Wykończeniowe
W Całym Zakresie BudownictwaNiwelacje, Przygotowanie Terenu Pod InwestycjęUstawienie Szalunków, Zbrojenia, Ułożenie I Pielęgnacja BetonuMurowanie Ścian Oporowych, Nośnych, DziałowychInstalacje Elektrotechniczne, Wentylacyjne, Wod-KanPosadzki Maszynowe, Przemysłowe, WylewkiZabudowy G-K, Tynki, Gładzie, Prace Glazurnicze
Dowiedz się więcej

JAK TO JEST WSPÓŁPRACOWAĆ Z NAMI?

Stawiamy na rzetelność, wiarygodność i uczciwość. Wierzymy, że wykonując swoją pracę lepiej, niż ktokolwiek inny, zawsze będziemy mieli kolejne zlecenia. Ta wiara przynosi nam fantastyczne rezultaty już od 4 lat!

Owszem, robimy fajne rzeczy, ale tym, co naprawdę nas wyróżnia, jest sposób, w jaki to robimy. Zawsze dbamy, aby chronione były interesy obu stron, a praca została wykonana zgodnie z życzeniem klienta.

“Rzetelność, wiarygodność i uczciwość mają zasadnicze znaczenie dla powodzenia naszej działalności”

Każdy z nas pracował dla sprawnych korporacji. Dziś wiedzę z największych budów przekładamy na te mniejsze. To zdecydowanie bardziej wdzięczna robota.

Oczywiście mamy swoje słabości. Każdemu zdarza się spóźnić do pracy. Ale za to nigdy nie spóźniamy się z pracą. Chcemy być sumienni, dlatego przyjmujemy bardzo ograniczoną ilość zleceń.

KIERUJEMY SIĘ PROSTYMI ZASADAMI

1. RZETELNI I SUMIENNI

Nie tworzymy wycen na kolanie. Każdej poświęcamy wiele godzin, dokładnie analizując wszelkie możliwe scenariusze i potencjalne zagrożenia. Podczas oględzin sprawdzamy projekt pod kątem błędów, mierzymy piony i płaszczyzny ścian, oraz sprawdzamy stan techniczny instalacji. Dzięki temu obie strony mają pewność, że przygotowana oferta jest kompleksowa, rzetelna, nie zawyżona i nie zaniżona.

2. SYSTEMATYCZNI I TERMINOWI

Działamy w sposób przemyślany i usystematyzowany. Prace wykonujemy zgodnie z logicznym ciągiem technologicznym, nigdy inaczej. Dzięki wysokiemu poziomowi organizacji pracy oraz bogatemu doświadczeniu żadne terminy umowne nie są nam straszne.

3. WIARYGODNI I UCZCIWI

Bardzo duży nacisk kładziemy na transparentność i przejrzystość naszych umów i wycen. Jako pierwsza firma w Polsce wprowadziliśmy Elektroniczny Dziennik Budowy, dzięki któremu na bieżąco możesz śledzić postępy prac, masz wgląd do projektów, umów, wycen, zdjęć oraz pozostałej dokumentacji. Możesz nam także zgłaszać swoje uwagi, lub dzielić się pomysłami.

4. POMOCNI I ELASTYCZNI

Jesteśmy blisko naszych klientów, uważnie wsłuchując się w ich potrzeby. Służymy swoją wiedzą i doświadczeniem. Podpowiemy jaki wybrać grzejnik, baterię, czy farbę, aby efekt końcowy dokładnie odpowiadał twoim pragnieniom.

Klienci często pytają nas jak to możliwe, że prace szły zgodnie z harmonogramem, nie byli zaskakiwani dodatkowymi kosztami i mogli w ogóle nie interesować się swoją budową.

Wyznajemy prostotę – proste jest mądre. Pracowanie według prostych zasad nie jest łatwe. Receptą sukcesu jest ciężka praca od projektowania przez wycenę po realizację. Nie ma tu drogi na skróty.

“To właśnie dbałość o te maleńkie detale tworzy w finale tak wielką różnicę”

JAK WYGLĄDA NASZA PRACA OD KUCHNI?

1. WIZJA LOKALNA OBIEKTU

Przyjeżdżamy do lokalu, aby dokonać pomiarów. Sprawdzamy krzywizny ścian, sufitów, posadzek i kątów. Weryfikujemy stan techniczny instalacji oraz wsłuchujemy się w twoje potrzeby. Dzięki temu mamy dokładny pogląd co do stanu technicznego nieruchomości, oczekiwanego efektu końcowego, a także poznajemy zapotrzebowanie na materiały budowlane.

2. PRZYGOTOWANIE WYCENY

Aby przygotować rzetelną wycenę, całość prac musimy wykonać najpierw w swoich umysłach. Ogarnięcie tego nie jest łatwe. Musimy zastanowić się nad chronologią prac, możliwościami i ograniczeniami wynikającymi z lokalizacji i położenia lokalu, zweryfikować uzbrojenie obiektu w media oraz zgrać nasze terminy z twoimi.

Oprócz tego musimy zliczyć ilość punktów elektrycznych, hydraulicznych, C.O., teletechnicznych, zliczyć powierzchnię ścian i podłóg, które będą wykończone powłokami malarskimi, okładzinami ceramicznymi i drewnianymi, oraz te które są przeznaczone do wyburzenia i postawienia.

Mając te dane zastanawiamy się jak to wszystko wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, godząc to jednocześnie z twoimi oczekiwaniami, analizujemy potencjalne zagrożenia i nakładamy na harmonogram prac.

Na tym nie koniec. Zostało nam jeszcze przygotować zestawienie niezbędnych materiałów budowlanych uwzględniające nawet najdrobniejsze produkty jak kolanka, wkręty czy szybkozłączki. Na liście materiałów budowlanych znajduje się 500 pozycji, jej przygotowanie nie jest to proste i wymaga ogromnego doświadczenia.

3. ROZPOCZĘCIE PRAC

W pierwszym dniu budowy skupiamy się przede wszystkim na zabezpieczeniu mienia ruchomego, stolarki okiennej, klatki schodowej i wind. W widocznych miejscach wywieszamy kartę informującą sąsiadów o prowadzonych pracach oraz terminie ich ukończenia. Tak przygotowani możemy przystąpić do wyburzeń, noszenia gruzu i w konsekwencji do prac odtworzeniowych.

4. ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH

Równolegle nasz zaopatrzeniowiec otrzymuje listę niezbędnych materiałów budowlanych z podziałem na tury dostaw. Nie zawsze bowiem dostarczamy cały niezbędny materiał na raz. Chronologia dostaw materiałów budowlanych uzależniona jest ściśle od specyfiki prac, ich kolejności oraz dostępnej powierzchni lokalu. Jeśli obiekt jest mały zwiezienie całości materiałów mogłoby sparaliżować prace.

5. KOORDYNOWANIE I NADZÓR NAD PRACAMI

Każda prowadzona przez nas budowa jest codziennie wizytowana przez doświadczonego koordynatora i kierownika robót w jednym. To ludzie z największym doświadczeniem, specjaliści od trudnych spraw. Można ich porównać do działu kontroli jakości w fabryce. To oni podejmują decyzje, informują cię o postępach prac lub napotkanych trudnościach. Są twoimi oczami i uszami na budowie, sprawdzają i kontrolują poprawność wykonania prac zarówno od strony projektowej jak i technicznej. Głównymi narzędziami ich pracy są: projekt, przymiar kątowy, dwumetrowa łata, miarka i laser.

6. WGLĄD DO POSTĘPÓW PRAC

Możesz śledzić postępy prac logując się do swojego konta w Elektronicznym Dzienniku Budowy, gdzie codziennie wrzucane są aktualne zdjęcia. Na koniec każdego tygodnia prześlemy ci także protokół zaawansowania prac, podsumowujący co udało się przez ten czas wykonać.

7. MAŁY ODBIÓR LOKALU

Na kilka dni przed planowanym końcem robót spotykamy się na budowie, abyś mógł dokładnie przyjrzeć się jakości prac i zgłosić nam ewentualne zastrzeżenia. Najczęściej są to drobne, kosmetyczne poprawki. My nazywamy to “małym odbiorem lokalu” i robimy go po to, aby w dniu właściwego odbioru lokalu jedyne co pozostało nam do zrobienia, to cieszyć się razem z tobą efektem końcowym przeprowadzonych prac.

8. SPRZĄTANIE LOKALU I POZBYCIE SIĘ KONTENERA NA GRUZ

Po ukończeniu prac usuwamy z niego resztki materiałów budowlanych, zabezpieczenia, narzędzia oraz sprzątamy lokal. Dzięki temu, odbierając lokal wchodzisz do czystego i pachnącego pomieszczenia, które niczym nie daje po sobie poznać, że jeszcze kilka dni wcześniej prowadzone w nim były prace budowlane.

9. ZAKOŃCZENIE PRAC

Nie pozostało nam już nic innego jak zwrócić ci klucze do lokalu i liczyć na to, że zadowolony ze współpracy będziesz nas polecać dalej.

ZOBACZ TAKŻE NASZE ARTYKUŁY

Zainteresowała cię nasza oferta?

CHCĘ OTRZYMAĆ NIEZOBOWIĄZUJĄCĄ OFERTĘ